حدیث روز
امام علی(ع) می‌فرماید: هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند؛ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید؛ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024 ساعت ×
نمره قبولی رئیس هیات تکواندو استان به هیات شهرستان پارس آباد مغان
۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
شناسه : 619
بازدید 1404
7

رئیس هیات تکواندو استان اردبیل در سفر دوره ای به شهرستان های استان ، در بازدید از شمال استان  اردبیل عملکرد هیات تکواندو شهرستان پارس آباد مغان را قابل قبول دانست . تورج خوش روزی در دیدار با مسئولین ورزش و رئیس هیات تکواندو شهرستان پارس آباد اظهار داشت : این شهرستان پیشینه خوبی در […]

منبع : روابط عمومی
پ
پ

رئیس هیات تکواندو استان اردبیل در سفر دوره ای به شهرستان های استان ، در بازدید از شمال استان  اردبیل عملکرد هیات تکواندو شهرستان پارس آباد مغان را قابل قبول دانست .

تورج خوش روزی در دیدار با مسئولین ورزش و رئیس هیات تکواندو شهرستان پارس آباد اظهار داشت : این شهرستان پیشینه خوبی در ورزش المپیکی تکواندو دارد . لازم است با حمایت همه جانبه از این رشته ورزشی زیبا ،حرکت رو به رشد تکواندو در شهرستان پارس آباد مغان سرعت یابد .

وی افزود : این شهرستان پیشکسوتان ، مربیان و داوران خوبی را در تکواندو استان دارد . نگاه به گذشته و حرکت رو به جلو با برنامه ریزی منسجم تر و استفاده از تجربیات پیشکسوتان و میدان دادن به جوانان میتواند شهرستان پارس آباد را در رشته تکواندو به یک قطب مطمئن و قهرمان ساز در این رشته مبدل کند .

رئیس هیات تکواندو استان اردبیل با اشاره به بالا بودن جمعیت ورزشکاران تکواندو در این شهرستان گفت : شهرستان پارس آباد با 21 داور و 15 مربی و همچنین آمار خوب و قابل قبول تکواندو کار در دو بخش آقایان و خانم ها  در جذب ورزشکار  از شهرستان های تابعه چشمگیر تر عمل نموده است و باید این روند روبه رشد ادامه یابد .انتهای پیام ./

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.