حدیث روز
امام علی(ع) می‌فرماید: هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند؛ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید؛ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت ×
رئیس فدراسیون تکواندو به استان اردبیل سفر می‌کند
۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
شناسه : 2893
بازدید 828
8
رئیس هیئت تکواندو استان اردبیل: رئیس هیئت تکواندو استان اردبیل از سفر رئیس فدراسیون تکواندو به استان اردبیل خبر داد و گفت: برگزاری مجمع عمومی سالیانه هیئت تکواندو و بازدید از امکانات و ظرفیت‌های هیئت تکواندو اردبیل از جمله برنامه‌های این سفر است.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان اردبیل، تورج خوشروزی رئیس هیئت تکواندو استان اردبیل از سفر هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران، بهترین المپین قرن و عضو کمیته توسعه تخصصی تکواندو جهانی به استان اردبیل خبر داد و گفت: ساعی به منظور شرکت در مجمع عمومی سالیانه هیئت تکواندو استان اردبیل و بازدید از امکانات و ظرفیت‌های ورزشی استان و هیئت تکواندو اردبیل دوم مرداد ماه به اردبیل سفر می‌کند.

وی به برنامه‌های این سفر اشاره کرد و گفت: حضور در مزار شهدای تکواندو استان اردبیل، غبارروبی مزار زنده یاد استاد عوض خوشروزی بنیانگذار تکواندو استان اردبیل، برگزاری مجمع عمومی سالیانه هیئت تکواندو استان اردبیل، دیدار با مسئولین استانی و بازدید از امکانات ورزشی شهرستان اردبیل از جمله برنامه‌های این سفر است.

خوشروزی به نواقص و تجهیزات هیئت تکواندو استان اردبیل اشاره کرد و گفت: در این سفر مشکلات و نواقصات، تجهیزات و اماکن ورزشی در اختیار هیئت تکواندو استان اردبیل مورد بازدید قرار گرفته و جهت رفع کمبودها و برگزاری برنامه‌های ملی در استان اردبیل رایزنی خواهد شد.

 

انتهای پیام/ج

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.