حدیث روز
امام علی(ع) می‌فرماید: هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند؛ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید؛ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
جلسه هماهنگی آزمون پوم و مشکی دان ۴ و ۵ بانوان کشور در اردبیل برگزار شد
۰۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
شناسه : 2754
بازدید 725
6
جلسه هماهنگی آزمون پوم و مشکی دان ۴ و ۵ بانوان کشور با حضور رئیس هیئت تکواندو استان اردبیل و مسئولین کمیته آزمون در اردبیل برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان اردبیل، جلسه هماهنگی برگزاری آزمون پوم و مشکی دان ۴ و ۵ بانوان کشور عصر روز یکشنبه با حضور تورج خوشروزی رئیس هیئت تکواندو استان اردبیل، محمد حاجی‌زاده دبیر، قاسمی نائب‌رئیس بانوان هیئت تکواندو استان اردبیل، رمضان امیرپور و فاطمه شیرنیا مسئولین کمینه آزمون هیئت تکواندو استان اردبیل در محل دفتر هیئت تکواندو استان اردبیل برگزار شد.

خوشروزی در این نشست به تشریح برنامه های پیشنهادی آزمون پوم و مشکی دان ۴ و ۵ بانوان کشور در اردبیل پرداخت و گفت: استان اردبیل برای دومین سال متوالی میزبان آزمون کشوری دان ۴ و ۵ در بخش بانوان است و این بر اهمیت میزبانی شایسته از تکواندوکاران، ممتحنین و نمایندگان فدراسیون تکواندو می افزاید.

وی در ادامه سخنان خود به میزبانی شایسته دوره قبل اشاره کرد و گفت: ضروری است مسئولین کمیته آزمون در برگزاری این آزمون کشوری با اتخاذ تمهیدات لازم بر نقاط قوت خود بیفزایند تا در آینده اردبیل میزبان رویدادهای ملی بیشتری شود.

حاجی زاده دبیر هیئت تکواندو استان اردبیل نیز از آماده‌سازی خانه تکواندو اردبیل جهت میزبانی شایسته از تکواندوکاران برای میزبانی از آزمون پوم و مشکی دان ۴ و ۵ بانوان کشور خبر داد و گفت: هماهنگی های لازم برای اسکان میهمانان نیز انجام شده است.

وی گفت: کمیته روابط عمومی هیئت تکواندو استان اردبیل نیز هماهنگی‌های لازم با صدا و سیما، اداره کل ورزش و جوانان و خبرگزاری‌ها جهت پوشش رسانه‌ای این رویداد کشوری را انجام داده است.

آزمون دوره ۷۴ بانوان، پوم و مشکی دان ۴ تا  ۵ کشوری 9 تیرماه سالجاری به میزبانی استان اردبیل برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ج

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.