حدیث روز
امام علی(ع) می‌فرماید: هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند؛ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید؛ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت ×
نتایج مسابقات مجازی تکواندو بانوان استان اردبیل مشخص شد
۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
شناسه : 625
بازدید 2382
19
به مناسبت روز مادر و دهه مبارک فجر یک دوره مسابقات مجازی در رده های سنی مختلف بانوان برگزار شده بود که با داوری آثار رسیده به هیات تکواندو استان نتایج این دوره از مسابقات مشخص شد .
پ
پ

به مناسبت روز مادر و دهه مبارک فجر یک دوره مسابقات مجازی در رده های سنی مختلف بانوان برگزار شده بود که با داوری آثار رسیده به هیات تکواندو استان نتایج این دوره از مسابقات مشخص شد .

به گفته خوش روزی رئیس هیات تکواندو استان اردبیل یک دوره مسابقات مجازی ویژه بانوان تکواندو کار استان اردبیل در رده  های مختلف کمربند ، با ارسال ۷۲ویدئو از شهرستانهای اردبیل ،نیر،نمین ،گرمی،مشکین شهر و پارس آباد برگزار شد که در نهایت با قضاوت داوران هیات تکواندو استان در محل دفتر این هیات ، نتایج برتر هر آیتم به  معرفی شدند .

در بخش  پومسه پیش خردسالان: النا علیزاده از اردبیل مقام اول را کسب نمود. در همین رده  نفس عباسی از شهرستان پارس آباد به مقام دوم رسید .

در بخش پومسه رده کمربندی سبز _ آبی خانم ها نادیابرزگر(اردبیل) ، مریم مرادزاده (مشکین شهر) و مریم باقرزاده (مشکین شهر ) مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند .  در آیتم میت زنی _رکوردی: پریاپابنداصل(اردبیل) مقام اول ،  هلیاپناهی(پارس آباد) مقام دوم و یگانه پالیزدان (اردبیل)_مائده شرافتی (اردبیل) به صورت مشترک مقام سوم را کسب نمودند .

درآیتم ضربات چرخشی: شقایق ضامنی ، زهرا فریور ، فرناز نوری هر سه از شهرستان اردبیل جایگاه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند .

خوش روزی با اشاره به این نکته که در ایام کرونا کمیته های مختلف هیات تکواندو استان اردبیل با برگزاری برنامه های مختلف از جمله آموزش و مسابقات مجازی چراغ تکواندو استان را روشن نگهداشته است افزود : اگر چه بخاطر سلامت ورزشکاران مجبور به برگزاری مجازی مسایبقات و آموزشها هستیم ، اما تکواندو تعطیل نیست .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.