حدیث روز
امام علی(ع) می‌فرماید: هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند؛ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید؛ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024 ساعت ×
جشن نیمه شعبان در خانه تکواندو اردبیل +عکس
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
شناسه : 2375
بازدید 857
8
جشن بزرگ نیمه شعبان با حضور جمعی از تکواندوکاران استان اردبیل و با سخنرانی مبلغ اسلامی از بنیاد مهدویت قم در خانه تکواندو اردبیل برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی هیات نکواندو استان اردبیل، جشن بزرگ نیمه شعبان با حضور حجت الاسلام محمد صبوحی از مبلغین اسلامی بنیاد مهدویت، تورج خوشروزی رئیس هیات تکواندو استان، مربیان، داوران و جمعی از تکواندوگاران استان اردبیل در خانه تکواندو برگزار شد.

حجت الاسلام صبوحی در این جشن به تبیین فرهنگ انتظار پرداخت و گفت: يكي از مسائل مهمّ مربوط به مهدويت، مسئلة «انتظار» است.

وی با بیان اینکه در تفکر شیعی، انتظار موعود به عنوان یک اصل مسلم اعتقادی مطرح است گفت: در بسیاری از روایات بر ضرورت انتظار قائم (عج) تصریح شده است.

این مبلغ اسلامی گفت: پيمودن جادة انتظار، بدون شناخت امام منتظَر ممكن نيست.

صبوحی به تکالیف منتظران اشاره کرد و گفت: خواندن همیشگی دعای فرج هنگام نماز یا در طول روز، تعمیق روحیه تعاون و هم‌بستگی مسلمانان به موجب انتظار فرج، تلاش برای اصلاح رفتار و بهتر بودن به امید پذیرش در پیش‌گاه حضرت، آرزومندی شهادت در رکاب امام زمان(عج)، آگاهی از وظایف و تکالیف منتظران در عصر غیبت است.

تورج خوشروزی رئیس هیأت تکواندو استان اردبیل نیز در این مراسم  ضمن تبریک میلاد منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج)  به جامعه ورزش به ویژه تکواندو  گفت: یکی از بزرگترین اعیاد شیعیان است و با گذشت بیش از یک هزار سال از میلاد آخرین حجت خدا برروی زمین، سال به سال بر شادی و شور این تولد فرخنده افزوده می شود.

وی گفت: اندیشه مهدویت و فرهنگ انتظار تنها راه نجات بخش جامعه بشری است و این فرهنگ مهمترین اصل در جوامع اسلامی و انسانی به شمار می رود.

 

تلاوت قرآن کریم، سخنرانی حجت الاسلام محمد صبوحی از بنیاد مهدویت قم، اجرای سرود منجی بشریت توسط گروه سرود الهادی اردبیل، اجرای پومسه منتخب استان اردبیل، مداحی حمیدرضا همتی و تجلیل از تکواندوکاران رده های سنی و ایستگاه صلوانی از جمله برنامه های این جشن بزرگ در خانه تکواندو بود.

انتهای پیام/ج

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.