حدیث روز
امام علی(ع) می‌فرماید: هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند؛ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید؛ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
کلاس کوچینگ ویژه نمایندگان باشگاه‌ها برگزار می‌شود
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
شناسه : 477
بازدید 1501
6
رئیس هیئت تکواندوی اردبیل: رئیس هیئت تکواندوی شهرستان اردبیل گفت: نهم آبان ماه و در سالن نظام مهندسی ساختمان کلاس کوچینگ ویژه نمایندگان باشگاه‌های تکواندو برگزار خواهد شد.
پ
پ

حبیب زندی گفت: در سه ماه اخیری که هیئت تکواندوی شهرستان را تحویل گرفتیم ساماندهی زیرساخت‌ها و کمیته‌ها در دستور کار قرار گرفت تا وضعیت مطلوب اداری و اجرایی را در روند شایسته کارها شکل دهیم.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونا در یک برنامه کوتاه مدت و میان مدت سعی‌مان بر برگزاری مسابقات و به چالش کشیدن تکواندوکاران بود تا پای خانواده‌ها را به مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی بکشانیم.
رئیس هیئت تکواندوی شهرستان اردبیل عمده برنامه‌های اجرا شده را در فضای مجازی اعلام کرد و گفت: در ماه‌های گذشته برگزاری دوره پونسه (فرم) ویژه آقایان و بانوان را برگزار کردیم و در کنار آن شاهد معرفی نفرات برتر در رویداد تکنیک برگزیده به شکل مجازی بودیم تا از منتخبان تجلیل شود.
زندی مشارکت خانواده‌ها را در چالش تمرین در رشته تکواندو استقبال از برنامه‌های روز جهانی تکواند یادآور شد و بیان کرد: در این روز با حضور در یادمان شهدای گمنام ادای احترام به مقام شامخ شهدا کردیم و سعی‌مان بر این بوده تا به اندازه وسع و توان خود بتوانیم خدمتگزار و رهرو صدیق شهدا و ایثارگران باشیم.
وی افزود: با کمرنگ شدن مسابقات تکواندو از فرصت پیش آمده برای برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف ارتقای سطح دانش داوران و مربیان استفاده کردیم که نمونه این حرکت برگزاری کلاس کوچینگ برای نمایندگان باشگاه‌ها و تکواندوکاران است که نهم آبان ماه در ساختمان نظام مهندسی برگزار خواهد شد.
رئیس هیئت تکواندوی شهرستان اردبیل ادامه داد: همزمان با هفته دفاع مقدس و تربیت بدنی مسابقات مختلف در رشته تکواندو برگزار شد و به برگزیدگان جوایزی اهدا شده است.
زندی در پایان گفت: تمام تلاش ما بر این است تا همسو با سیاست‌های فدراسیون برنامه چهارشنبه‌های آموزشی و همچنین طرح هر روز با یک کمیته را به صورت مجازی به پیش برده و به تقویت و توسعه این رشته ورزشی و همراهی علاقمندان کمک کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.