حدیث روز
امام علی(ع) می‌فرماید: هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند؛ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید؛ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
دیدار رئیس هیات تکواندو استان اردبیل و استاد بزرگ ابرار با هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو
۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۳۳
شناسه : 1731
بازدید 1480
10
با حضور در فدراسیون تکواندو انجام گرفت؛ رئیس هیات تکواندو استان اردبیل به همراه استاد بزرگ بهنام ابرار با حضور در فدراسیون تکواندو از هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو جهت حضور در مجمع سالیانه هیات تکواندو استان اردبیل دعوت کرد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان اردبیل، تورج خوشروزی رئیس هیات تکواندو استان اردبیل به همراه استاد بزرگ بهنام ابرار با حضور در فدراسیون تکواندو با هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو  دیدار کردند.

خوشروزی در این دیدار  به ارائه گزارشی از وضعیت و عملکرد هیات تکواندو استان اردبیل پرداخت و گفت:  هیات تکواندو استان اردبیل در  دوران کرونا علارغم تعطیلی باشگاه ها به فعالیت های خود از طریق فضای مجازی ادامه داد.

وی با بیان اینکه اموزش ها و دوره های دانش افزایی ویژه تکواندوکاران، مربیان و داوران در دوران کرونا آنلاین و برخط برگزار شد، گفت: بلافاصله بعد از پایان محدودیت های کرونایی و آغاز فعالیت مجدد باشگاه ها ، فعالیت های حضوری از سر گرفته شد.

رئیس هیات تکواندو استان اردبیل در ادامه سخنان خود به مشکلات و کمبودهای موجود در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: امیدوارین با عنایت های فدراسیون، کمبودهای استان اردبیل برطرف و امکانات خانه تکواندو اردبیل نیز بروز رسانی شود.

خوشروزی در این دیدار ضمن درخواست میزبانی پوم و دان ۳و۴ آقایان برای سال۱۴۰۲ از کمیته آزمون فدراسیون، از هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو جهت حضور در مجمع سالیانه هیات تکواندو استان اردبیل دعوت بعمل آورد.

در این دیدار استاد بزرگ بهنام ابرار  ضمن تبریک و آرزوی موفقیت به هادی ساعی رئیس فدراسیون، برای وی در این مسئولیت خطیر  ارزوی موفقیت کرد و برای همکاری همه جانبه با فدراسیون اعلام آمادگی کرد.

رئیس هیات تکواندو استان اردبیل در حاشیه این دیدار با استاد مرتضی سلطانی سرمربی پاراتکواندو آقایان و خانم طوبی عباس زاده قهرمان پاراتکواندو بانوان که در اردوی تیم ملی بسر می بردند دیدار و گفتگو کرد.

 

انتهای پیام/ج

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.