حدیث روز
امام علی(ع) می‌فرماید: هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند؛ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید؛ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
درخشش پاراتکواندوکاران، به یادماندنی ترین پارا المپیک کشور را رقم زد
۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
شناسه : 900
بازدید 1364
9
رئیس هیات تکواندو استان اردبیل: خوشروزی رئیس هیات تکواندو استان اردبیل با صدور پیام تبریک به مناسبت درخشش تیم ملی پاراتکواندو در مسابقات پارا المپیک به تلاشگران فدراسیون تکواندو اظهار داشت: درخشش پاراتکواندوکاران در اولین سال برگزاری این رشته ورزشی در مسابقات پارا المپیک و کسب مدال های طلا و نقره در این آوردگاه جهانی در واقع به یادماندنی ترین نتایج پارا المپیک در تاریخ کشور را رقم زد.
پ
پ

تورج خوشروزی رئیس هیات تکواندو استان اردبیل در گفتگو با روابط عمومی هیات تکواندو استان اردبیل درخشش تیم ملی پاراتکواندو در مسابقات پارا المپیک را به تلاشگران فدراسیون تکواندو و تمامی تکواندوکاران و ورزش دوستان تبریک گفت و افزود:  درخشش پاراتکواندوکاران در اولین سال برگزاری این رشته ورزشی در مسابقات پارا المپیک و کسب مدال های طلا و نقره در این آوردگاه جهانی در واقع به یادماندنی ترین نتایج  پارا المپیک در تاریخ کشور را رقم زد.

وی با بیان اینکه اعضای تیم ملی پاراتکواندو با تمام وجود پا به میدان مبارزه گذاشته و افتخارآفرینی کردند، گفت: کسب مدال طلای اصغر عزیزی از خطه قهرمان پرور آذربایجان و مدال نقره مهدی پوررهنما و کسب عنوان چهارمی رایحه شهاب در اولین دوره برگزاری مسابقات پاراتکواندو در  پارا المپیک بدون شک حاصل تلاش تیمی اعضای کادر فنی، مربیان و تکواندوکاران در سال گذشته است.

رئیس هیات تکواندو استان اردبیل در ادامه سخنان خود خواستار تقویت لیگ تکواندو کشور شد و گفت: قهرمانان پارا المپیک نشان دادند که با اراده قوی و محکم در کنار همت و تلاش می توان به بالاترین سکوهای جهان دست یافت.

انتهای پیام/ج

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.