حدیث روز
امام علی(ع) می‌فرماید: هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند؛ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید؛ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
خیز  تکواندو  اردبیل برای  فتح سکوهای قهرمانی
۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
شناسه : 580
بازدید 1711
10
با ابتکار هیات تکواندو استان اردبیل بهروز مداح یکی از قهرمانان پیشکسوت استان به عنوان مشاور و مدیر فنی تیم های استان منصوب شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی هیأت تکواندو استان اردبیل به منظور احیا تکواندو اردبیل و با توجه به پتانسیل های موجود در این رشته باهدف قهرمان پروری و حضور در میادین ملی و بین المللی و کسب افتخارات، طی حکمی از سوی خوشروزی رییس هیات تکواندو استان اردبیل، بهروز مداح که از پیشکسوتان قهرمان و پیشگامان تکواندو اردبیل می باشد، به عنوان مشاور و مدیر فنی تیم های استان منصوب شد.

خوشروزی درحاشیه جلسه اهدا حکم مربوطه درخصوص این ابتکار گفت: علاوه بر کمیته فنی هیات، ابتکار انتصاب فردی مشخص برای ارتقاء سطح فنی تیم ها قطعا نویدبخش آینده درخشانی جهت قهرمان پروری می باشد.

خوشروزی افزود: با توجه به اینکه با برنامه های متنوع در شرایط کرونایی، سعی در حفظ آمادگی ورزشکاران و مربیان شده است، باتمام قوا برای کسب سکوهای قهرمانی در میادین ملی و جهانی تلاش خود را آغاز کرده ایم. وی تاکید کرد: در دور جدید مدیریت هیات با استفاده بهینه از تجربیات و سوابق پیشکسوتان، مصمم به احیا تکواندو اصیل اردبیل هستیم. گفتنی است چندی پیش نیزپیشکسوتانی از استان اساتید دکتر بهنام ابرار و هدایت کریم نژاد به عنوان هیات رئیسه هیات تکواندو استان منصوب شده اند. بکارگیری پیشکسوتان در کمیته های مختلف و استفاده حداکثری از تجربیات آنان جهت ارتقا کمی و کیفی تکواندو اردبیل، در دستور کار این هیات پرطرفدار ورزشی قرار دارد.

انتهای پیام/ج

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.