حدیث روز
امام علی(ع) می‌فرماید: هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند؛ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید؛ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
حجاب، شناسنامه ورزشکار بانوی ایرانی است
۰۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹
شناسه : 1694
بازدید 1427
6
نائب رئیس هیات تکواندو استان اردبیل نائب رئیس هیات تکواندو استان اردبیل با بیان اینکه حجاب، شناسنامه ورزشکار بانوی ایرانی است، گفت: حفظ اخلاق و منش پهلوانی، رسالت ورزشکار ایرانی در عرصه های جهانی و بین المللی است.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان اردبیل،  قاسمی نائب رئیس هیات تکواندو استان اردبیل گفت: حجاب و پوشش نه تنها مانعی برای رقابت ها نیست بلکه ورزشکار با آرامش خاطر می تواند در مسابقه متمرکز شده و با نشان دادن توانایی ها و قابلیت های خود به سکوهای قهرمانی نیز دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه امروز در اوج هجمه های دشمنان، بانوان تکواندو کشور با ایستادن در  برترین سکوی قهرمانی بزرگترین رویداد آسیایی این رشته آن هم در مهد تکواندوی جهان ، نشان دادند که حجاب و عفاف افتخار ورزشکاران ایرانی است، گفت: ورزشکاران ایرانی پرچم دار بسیاری از ارزش های اخلاقی در رقابت های  جهانی و بین المللی هستند و این همان ادامه حرکت پهلوانانی چون تختی است.

نائب رئیس هیات تکواندو استان اردبیل در پایان سخنان خود با بیان اینکه حجاب، شناسنامه ورزشکار بانوی ایرانی است، گفت: حفظ اخلاق و منش پهلوانی، رسالت ورزشکار ایرانی در عرصه های جهانی و بین المللی است.

 

انتهای پیام/ج

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.