حدیث روز
امام علی(ع) می‌فرماید: هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند؛ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید؛ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
نشست هم اندیشی کمیته های هیات تکواندوی استان اردبیل+عکس
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰:۱۸
شناسه : 688
بازدید 1481
5
نشست هم اندیشی  و برنامه ریزی کمیته های هیات تکواندوی استان اردبیل با حضور اعضا و مسئولین کمیته های مختلف هیات تکواندوی استان در اردبیل برگزار شد.
پ
پ

نشست هم اندیشی  و برنامه ریزی کمیته های هیات تکواندوی استان اردبیل با حضور اعضا و مسئولین کمیته های مختلف هیات تکواندوی استان در اردبیل برگزار شد.

خوشروزی رئیس هیات تکواندوی استان اردبیل در ابتدای این نشست به ارائه عملکرد این هیات ورزشی در ایام کرونا پرداخت و گفت: عملکردهای درخشان استان اردبیل  و راه اندازی چالش های مجازی و حفظ آمادگی روحی و جسمی ورزشکاران در ایام قرنطینه باعث شد که ابتکار عمل هیات تکواندوی استان اردبیل با استقبال کشوری رو به رو شده و به عنوان الگو از طرف فدراسیون به استان ها معرفی شود.

وی در ادامه سخنان خود از برگزاری موفقیت امیز 4 دوره اموزشی ویژه مربیان در رشته های مختلف اشاره کرد و گفت: این دوره ها که بصورت محدود و با رعایت پروتکلهای بهداشتی و حضور مربیان برجسته کشوری در اردبیل برگزار شد، در واقع زمینه های ارتقای تکواندوی استان اردبیل را فراهم کرد.

حامد هاشمی دبیر اجرایی هیات تکواندوی استان اردبیل در ادامه این نشست لزوم برنامه ریزی کمیته های مختلف تکواندو  برای سال آینده را خواستار شد و گفت: دبیران کمیته های تکواندوی استان در فرصت باقی مانده برای سال آینده برنامه ریزی کنند تا با اتخاذ تصمیمات سازنده بتوانند هیات تکواندوی استان را بیش از پیش شکوفا کنند.

در ادامه این نشست مسئولین کمیته های مختلف به ارائه پیشنهادات  و ارائه برنامه های خود برای سال آینده پرداختند.

انتهای پیام/ج

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.