حدیث روز
امام علی(ع) می‌فرماید: هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند؛ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید؛ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
درخشش پاراتکواندوکاران اردبیلی در رقابت‌های انتخابی تیم‌ ملی
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
شناسه : 2119
بازدید 897
8
رئیس هیات تکواندو استان اردبیل خبرداد؛ رئیس هیات تکواندو استان اردبیل از درخشش پاراتکواندوکاران استان اردبیل در رقابت های انتخابی تیم ملی خبرداد و گفت: پاراتکواندوکاران اردبیلی در این رقابت ها صاحب دو مدال نقره و برنز شدند.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان اردبیل، تورج خوشروزی رئیس هیات تکواندو استان اردبیل از درخشش پاراتکواندو استان اردبیل در رقابت های ملی خبرداد و گفت: پاراتکواندو کاران اردبیلی در رقابتهای آزاد پاراتکواندو زنان و مردان کشور صاحب دو مدال نقره و برنز شدند.

وی گفت: رقابت های قهرمانی آزاد کشوری پاراتکواندو جوانان و بزرگسالان ورودی اردوی تیم ملی،  جهت حضور در رقابت های قهرمانی جهان در سال  2023 در دو بخش مردان و زنان به میزبانی خانه تکواندو در محل فدراسیون تکواندو برگزار شد.

خوشروزی گفت: طوبی عباس زاده‌ در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم در بخش بانوان موفق به کسب مدال نقره شد و احسان دشتی در وزن منهای۶۳ کیلوگرم‌ نیز در بخش آقایان‌ موفق به کسب مدال برنز این دوره از رقابت ها شد.

وی به لیگ تکواندو استان اردبیل نیز اشاره کرد و گفت:رقابت های انفرادی لیگ تکواندو استان اردبیل در مردان به کار خود پایان داده و از ماه جاری نیز لیگ تکواندو بانوان در رده های سنی در محل خانه تکواندو اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ج

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.