حدیث روز
امام علی(ع) می‌فرماید: هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند؛ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید؛ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
امضای تفاهم نامه همکاری بین هیات تکواندو استان اردبیل و هیات ورزش دانشگاهی استان
۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
شناسه : 610
بازدید 1487
5

در پی دیدار روسای هیات های تکواندو و ورزش دانشگاهی استان اردبیل ، تفاهم نامه همکاری مشترک و گسترش ورزش تکواندو در بین دانشجویان دانشگاه های استان اردبیل به امضای روسای دو هیات رسید. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان اردبیل در پی بازدید تورج خوش روزی رئیس هیئت تکواندو استان از امکانات و […]

پ
پ

در پی دیدار روسای هیات های تکواندو و ورزش دانشگاهی استان اردبیل ، تفاهم نامه همکاری مشترک و گسترش ورزش تکواندو در بین دانشجویان دانشگاه های استان اردبیل به امضای روسای دو هیات رسید.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان اردبیل در پی بازدید تورج خوش روزی رئیس هیئت تکواندو استان از امکانات و اماکن ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی و دیدار با دکتر جعفرنژاد رئیس گروه تربیت بدنی این دانشگاه و رئیس هیات ورزش دانشگاهی استان ، طرفین برای گسترش ورزش تکواندو در بین دانشجویان تفاهم نامه همکاری امضا نمودند .

بر اساس این تفاهم نامه علاوه بر برگزاری کلاس ربیگری و داوری درجه 3 ویژه دانشجویان دانشگاه های استان در سال 1400 ؛ هیات تکواندو استان می تواند از امکانات و تاسیسات ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی برای برگزاری مسابقات تکواندو در رده های سنی مختلف در سطوح استانی ، منطقه ای و کشوری استفاده نماید.

در این زمینه رئیس گروه تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس هیات ورزش دانشگاهی استان با اظهار خرسندی از انعقاد این تفاهم نامه آمادگی دانشگاه محقق اردبیلی را برای میزبانی مسابقات تکواندو دانشجویان کشور اعلام نمود .

خوش روزی رئیس هیات تکواندو استان اردبیل گفت : رویکرد دانشگاه محقق اردبیلی برای ترویج و گسترش ورزش مفرح و زیبای تکواندو در بین دانشجویان و همکاری مشترک برای برگزاری دوره های مختلف این رشته ورزشی با استفاده از امکانات ورزشی این دانشگاه بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و امیدواریم با کمک هم در اعتلای ورزش استان بخصوص ورزش دانشجویی گام های موفقی برداریم .  انتهای پیام ./

امضای تقاهم نامه همکاری توسط رییس هیات تکواندو استان و رئیس هیات ورزش دانشجویان استان اردبیل

امضای تقاهم نامه همکاری توسط رییس هیات تکواندو استان و رئیس هیات ورزش دانشجویان استان اردبیل

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.