حدیث روز
امام علی(ع) می‌فرماید: هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند؛ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید؛ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
الگوسازی برای ورزشکاران، از رسالت های روابط عمومی هیات های ورزشی است/ ورزش، جبران کننده خلاءهای فرهنگی در جامعه است
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
شناسه : 1229
بازدید 1196
5
مسئول روابط عمومی هیات تکواندو استان اردبیل؛ مسئول کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی هیات تکواندو استان اردبیل در نشست روابط عمومی های هیات های ورزشی استان به تشریح نقش روابط عمومی ها در عمق بخشی ورزش در جامعه پرداخت و گفت: روابط عمومی ها می توانند با تطبیق اندیشه ها ، سلحشوری ها و ایثارگری های نسل گذشته با نیازهای روز جامعه، زمینه های ظهور قهرمانان پهلوان منش برای آینده کشور را فراهم کنند.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان اردبیل، مهدی جدی مسئول کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی هیات تکواندو استان اردبیل در نشست روابط عمومی های  هیات های ورزشی استان اردبیل که در سالن اجلاس مجتمع فرهنگی و ورزشی رضازاده اردبیل برگزار شد به تبیین نقش روابط عمومی های هیات های ورزشی درعمق بخشی ورزش در جامعه پرداخت و گفت: همگانی شدن ورزش و رونق  یافتن فعالیت های ورزشی در جامعه مهمترین کارکرد روابط عمومی ها در هیات های ورزشی است.

وی در ادامه سخنان خود به وظایف ذاتی روابط عمومی در هیات های ورزشی اشاره کرد و گفت: در کنار انعکاس رویدادها و فعالیت های فرهنگی و ورزشی هیات های ورزشی، روابط عمومی ها در ایجاد انگیزه برای ورود جوانان به عرصه های قهرمانی و پهلوانی نقش به سزایی دارند چراکه با معرفی الگوهای ماندگار ورزشی  به  نوجوانان و جوانان به آنها انگیزه داده و  زمینه های رشد و تعالی ورزشکاران را فراهم می کنند.

جدی در ادامه سخنان خود ترویج فرهنگ پهلوانی، ایثار و شهادت را موتور محرک فرهنگی جامعه دانست و گفت: روابط عمومی ها می توانند با تطبیق  اندیشه ها ، سلحشوری ها و ایثارگری های نسل گذشته با نیازهای روز جامعه، وطن پرستی و توجه به مسائل دینی را در بین ورزشکاران نوجوان و جوان افزایش داده و زمینه های ظهور قهرمانان پهلوان منش برای آینده کشور را فراهم کنند.

وی ترویج روحیه اخلاق مداری را از دیگر وظایف روابط عمومی هیات های ورزشی برشمرد و گفت: با جهت دهی به اخلاق و رفتار ورزشکاران و ورزش دوستان در میادین ورزشی می توان در کنار ولایت مداری ، تکلیف گرایی و صفات حسنه اسلامی را در جامعه ورزشی ارتقا داد.

مسئول کمیته اطلاع رسانی  و روابط عمومی هیات تکواندو استان اردبیل با بیان اینکه ورزش خلاءهای فرهنگی جامعه را جبران می‌کند، گفت: شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، مدافعان وطن و سلامت، مصادق بارز یک پهلوان واقعی هستند از این رو باید با آشنا کردن ورزشکاران با این فرهنگ، بتوانیم در تداوم راه شهدا نقش آفرینی کنیم.

جدی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح فعالیت های هیات تکواندو در سال گذشته پرداخت و گفت: با اینکه کرونا منجر به تعطیلی سالن های ورزشی شده بود، اما تکواندو تعطیل نشد و از طریق مجازی به فعالیت های خود ادامه داد.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، نشست های آموزشی، برگزاری کارگاههای آموزشی ویژه داوران و مربیان را از جمله فعالیت های هیات تکواندو در ایام کرونا نام برد و گفت: در سال جدید نیز با کاهش کرونا و بازگشایی  باشگاه های ورزشی، نشاط ورزشی در جامعه تکواندو سر گرفته شده و فعالیت ها به روال سابق برگشته است.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.