حدیث روز
امام علی(ع) می‌فرماید: هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند؛ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید؛ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
استعداد یابی و معرفی ورزشکاران روستایی در رشته‌های قهرمانی انجام می شود
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۷:۴۹
شناسه : 513
بازدید 1490
8
رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی استان رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی استان اردبیل از برگزاری برنامه های استعداد یابی و معرفی ورزشکاران روستایی در رشته‌های قهرمانی خبر داد.
پ
پ

رئیس و دبیر هیات تکواندو استان با رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی استان اردبیل و بررسی راهکارهای همکاری دو جانبه بخصوص استعداد یابی در روستاها و برگزاری برنامه های مشترک دیدار و گفتگو کردند.

علی تقی زاده رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی استان از اعلام آمادگی جهت همکاری با هیات های ورزشی در راستای استعداد یابی از بین روستائیان و معرفی ورزشکاران روستایی بخصوص در رشته‌های قهرمانی تاکید کردند و گفت: هیات روستایی و بازیهای بومی و محلی در راستای کشف استعداد های ورزشکاران روستایی در رشته های مختلف ورزشی آماده همکاری و اجرای برنامه های مشترک با همه‌ی هیاتهای ورزشی استان است.

تورج خوشروزی رئیس هیات تکواندو استان بر لزوم همکاری هیاتهای ورزشی تاکید و آمادگی خود را برای عقد تفاهم نامه همکاری با هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی استان اعلام کرد و از اهتمام هیات تکواندو برای استعداد یابی در روستاها خبر دادند و افزود: با توجه به اینکه استعدا های بالقوه ای در روستاها در تمام رشته های ورزشی وجود دارد هیات تکواندوی استان اردبیل آماده همکاری و اجرای برنامه های مشترک با هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی استان اردبیل در راستای کشف این استعداد ها خواهد بود.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.