حدیث روز
امام علی(ع) می‌فرماید: هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند؛ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید؛ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
دوره دانش افزایی داوران کیوروگی با قوانین جدید در اردبیل برگزار شد
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۰۷
شناسه : 1257
بازدید 1021
6
رئیس هیات تکواندو استان اردبیل از برگزاری دوره دانش افزایی کیوروگی و آشنایی با قوانین جدید در اردبیل خبرداد و گفت: این دوره آموزشی با حضور 90 داور تکواندو از سراسر استان در خانه تکواندو اردبیل برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان اردبیل، دوره دانش افزایی داوران کیوروگی با شرکت 90 نفر از داوران تکواندو  ویژه بانوان و آقایان در دو بخش مجزا با حضور سعید مجتهدی نیا  و بختیار نوروزی از داوران بین المللی استان اردبیل  و خدیجه قره گوزی از داوران درجه یک کشوری در خانه تکواندو اردبیل برگزار شد.

تورج خوشروزی رئیس هیات تکواندو استان اردبیل گفت: این دوره دانش افزایی با هدف ارتقای دانش داوران استان اردبیل و هماهنگی با قوانین جدید در اردبیل برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این دوره آموزشی 40 داور کیوروگی بانوان و 50 داور کیوروگی آقایان شرکت کرده بودند، اظهار داشت: در مسابقات پیش رو از داوران شرکت کننده در این دوره آموزشی بیشتر استفاده خواهد شد

رئیس هیات تکواندو استان اردبیل از تداوم برگزاری کارگاه های آموزشی و دوره های دانش افزایی ویژه داوران و مربیان در آینده پیش رو خبرداد و گفت: برگزاری این دوره های آموزشی ضمن ارتقای دانش مربیان و داوران منجر به فراهم شدن زمینه های رشد و تعالی خانواده بزرگ تکواندو استان اردبیل می شود.

محمد حاجی زاده دبیر هیات تکواندو استان اردبیل نیزبه اهمیت برگزاری کارگاه های اموزشی اشاره کرد و گفت: برگزاری  سمینارهای آموزش و کارگاه ها ی دانش افزایی در اولویت  برنامه های کمیته آموزش هیات تکواندو استان اردبیل در سال 1401 است.

وی خواستار توجه و دقت داوران و مربیان به قوانین جدید شد و گفت:  مسابقات قهرمانی استان و لیگ انفرادی  با قوانین  جدید برگزار خواهد شد و در مسابقات پیش رو نیز از داورانی که در دوره های دانش افزایی هیات تکواندو حاضر شده و از دانش و مهارت کافی برخوردار هستند بیشتر استفاده خواهد شد تا تکواندوکاران اعزامی به مسابقات ملی از مهارت و توانایی های لازم برای افتخار آفرینی در سطوح مختلف ملی برخوردار باشند.

حاجی زاده تصریح کرد: این کارگاه آموزشی  با همکاری  کمیته آموزش  و کمیته داوران  هیات تکواندو استان اردبیل در خانه تکواندو اردبیل به مدت دو روز برگزار شد.

 

انتهای پیام/ج

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.